Úvodní stránka > Jednání vlády > Dokumenty vlády > 2006 > 2006-01-04

USNESENÍ

VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY
ze dne: 4. ledna 2006 č. 28

o povolení výjimky ze základních ochranných podmínek
Chráněné krajinné oblasti Lužické hory

V l á d a

p o v o l u j e s platností dne 13. května 2006 a v období od 1. května do 15. května 2007 na žádost PAKLI SPORT KLUBU, se sídlem v Jablonném v Podještědí, Zdislavy z Lemberka č. 437, výjimku podle § 43 zákona č. 114/1992 Sb., o ochraně přírody a krajiny, ve znění pozdějších předpisů, ze zákazů uvedených v § 26 odst.1 písm. c) a § 26 odst. 3 písm. c) tohoto zákona uvedenému žadateli, a to pro vjezd dvou osobních automobilů a čtyř motocyklů pro zajištění VII. a VIII. ročníku mezinárodního cyklomaratonu horských kol pro následující úseky cest:

1. lesní úsek trasy západně od osady Polesí, kolem Loupežnického vrchu, Tobiášovy borovice, dále po Žitavské cestě směrem na Petrovice, pak kolem Strážného vrchu k hraničnímu přechodu Petrovice - Lückendorf,

2. lesní úseky cest od hraničního přechodu Hain - Valy směrem severně od vrcholu Plešivec do Dolní Světlé,

3. lesní úseky cest z Dolní Světlé přes Brazilku ke státní hranici, pak přes Myslivny k říčce Lužné, dále přes Černou bránu na Novou cestu a tudy ke Stožeckému sedlu, odtud po žluté turistické značce ke Svatému Jánu a dále po žluté turistické cestě k Malému Stohu; ze žluté značky se odbočí vpravo směrem na Žindavu k vrchu Kobyla, dále na Rousínovský hrádek; na veřejné komunikaci se odbočí vlevo do Martinova údolí, kde se za léčebnou odbočí vlevo na cestu kolem Trávnického vrchu přes Milštejn kolem Suchého vrchu do osady Naděje,

4. lesní úsek cesty z Mařenic, Topolovou cestou kolem Zámeckého vrchu, dále po lesní cestě po obvodu Jezevčího vrchu směrem na ranč Malevil v Heřmanicích,

5. pro kratší trasu závodu - lesní úsek cesty od státní hranice kolem Ovčího vrchu na Babiččin odpočinek a dále po lesní cestě do obce Heřmanice

za podmínek uvedených v části III materiálu č.j. 2048/05.

Předseda vlády
Ing. Jiří P a r o u b e k , v. r.