Úvodní stránka > Jednání vlády > Dokumenty vlády > 2006 > 2006-02-01

USNESENÍ

VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY
ze dne: 1. února 2006 č. 118

o povolení výjimky ze základních ochranných podmínek
Chráněné krajinné oblasti Beskydy

V l á d a

p o v o l u j e na žádost společnosti T- Mobile Czech Republic a.s., se sídlem v Praze 4, Tomíčkova č. 2144/1, výjimku podle § 43 zákona č. 114/1992 Sb., o ochraně přírody a krajiny, ve znění pozdějších předpisů, ze zákazů uvedených v § 26 odst. 1 písm. c) tohoto zákona uvedenému žadateli, a to pro vjezd a parkování motorových vozidel dále uvedených typů a registračních značek:

- KIA Sorento, 2A6 9200,

- Škoda Fabia Combi, 3A2 2670,

- Škoda Fabia Combi, 3A4 7626,

- Škoda Fabia Combi, 4A0 8939,

- Škoda Fabia Combi (registrační značka dosud nepřidělena)

a to v souvislosti s prováděním servisu a údržby základnových stanic

1. BSC Javorový - objekt Čra - vedle chaty na vrcholu Javorovém - přístupová cesta - cca 800 m od točny autobusu Tyra - konečná - do Lodra (za druhou hájenkou) doprava a po asfaltové cestě až na vrchol k chatě Na Javorovém,

2. BSC Lysá hora - objekt Čra na vrcholu Lysé hory - přístupová cesta - po asfaltové cestě odbočující v Papežově z hlavní komunikace z Pražma až na vrchol Lysé hory k objektu Čra,

3. MW repeater Radhošť - objekt Čra na Radhošti - přístupová cesta - z parkoviště na Pustevnách po hřebenové trase (po modré značce) až k objektu Čra na Radhošti,

4. BTS Dolní Lomná - masiv Malá Kyčera - přístupová cesta - před obcí Dolní Lomná (cca 100 m za můstkem přes potok Lomná) doprava do části Novina, dále do kopce na Malou Kyčeru a kolem ní po cestě k základnové stanici nebo za mimoúrovňovým křížením se železnicí doprava a po lesní cestě až k základnové stanici,

5. BTS Horní Lomná - stožár Čra v obci Horní Lomná - přístupová cesta - v obci Horní Lomná na křižovatce u plovárny doprava, za můstkem přes potok doleva a po polní cestě do části Přeláč až ke stožáru Čra,

6. BTS Řeka - stožár Čra v obci Řeka - přístupová cesta - ze Smilovic po komunikaci do obce Řeka, cca 500 m od křižovatky v centru Smilovic doprava na polní cestu a po ní stále rovně až ke stožáru Čra,

7. BTS Malá Morávka - střed masivu Čupel-Lipí - přístupová cesta - po komunikaci z Raškovic na Morávku do části Dolinky, před školou doleva, za potokem doleva a cca po 200 m doprava na Malý Lipový na lesní cestu a po ní až k základnové stanici,

8. BTS Krásná - vrch Obora - přístupová cesta - buď po modré značce z Pražma (tzv. Kravskou cestou) nebo po příjezdové komunikaci odbočující z hlavní cesty z Pražma doleva k hájence (cca 3 km) a podél lesa na vrchol,

9. BTS Zlatník - konečná vleku na sjezdovce Zlatník - přístupová cesta - po komunikaci odbočující doleva v středisku Zlatník cca 1200 m do kopce, poté doprava asi 1 km nad sjezdovku s lyžařským vlekem,

10. BTS Ostravice - vrchol kopce Skalka - přístupová cesta - ve směru na Bílou, před mostem přes Ostravici odbočka doprava, dále po cestě ve směru na část Skalka, zde odbočit doleva na polní cestu a po rozhraní mezi smíšeným a jehličnatým lesem ke stanici,

11. BTS Grůň - u meteorologického srážkoměru - přístupová cesta - z obce Staré Hamry do osady Grůň naproti zotavovně,

12. BTS Bílá - pod vrcholem kopce Javořina - přístupová cesta - několik variant - vše lesní nebo polní cesty z osady Matyščanka směrem na vrchol Javořiny až k základnové stanici,

V l á d a Č e s k é r e p u b l i k y

13. BTS Horní Bečva - stožár Čra - přístupová cesta - po hlavní silnici od Rožnova ve směru na Slovenskou republiku, v osadě Opálený doprava do části V Bučkovém, dále doprava na polní cestu ke stožáru Čra,

14. BTS Valašská Bystřice - stožár Čra - přístupová cesta - po komunikaci ve směru na Končí - v obci Valašská Bystřice doprava a dále po polní cestě až k objektu Čra,

15. BTS Soláň - nový stožár na svahu nad Čartákem - přístupová cesta - po komunikaci z Hutiska na Velké Karlovice do oblasti zvané Čarták, doleva do svahu nad hotel Čarták,

16. BTS Leskové - nový stožár nad svahem nad zotavovnou - přístupová cesta - po komunikaci ve směru na Velké Karlovice - v osadě Leskové za školou doprava, po stávající komunikaci k hájence, přes můstek doleva a po stávající komunikaci až ke stožáru,

17. BTS Velké Karlovice - stožár Čra - přístupová cesta - po komunikaci ve směru na Leskové, v obci Velké Karlovice doprava na Pluskovce k lyžařskému vleku a podél vleku nahoru ke stožáru Čra nebo dále na Pluskovce a doprava na lesní cestu až na hřeben a po hřebenu ke stožáru,

18. MW rep. Nový Hrozenkov - stožár Čra - přístupová cesta - po komunikaci Vsetín - hranice se Slovenskou republikou do obce Nový Hrozenkov, za pomníkem doleva a po polní cestě až na vrchol ke stožáru Čra,

19. BTS Halenkov - stožár Čra - přístupová cesta - po komunikaci Vsetín - hranice se Slovenskou republikou do obce Halenkov, odbočit doprava podél potoka Provazný, dále doprava do lesního průsmyku a ihned doprava na lesní cestu a dále až ke stožáru Čra,

20. MW rep. Huslenky - stožár Čra - přístupová cesta - po komunikaci Vsetín - hranice se Slovenskou republikou do obce Huslenky, na hlavní křižovatce doleva a po komunikaci do části Losový, dále do části u Sivků a dále ke stožáru Čra,

21. BTS Hovězí - stožár Čra - přístupová cesta - po komunikaci Vsetín - hranice se Slovenskou republikou do obce Hovězí, odtud do části Hořansko, na šesté odbočce mezi domy doprava a po polní cestě až ke stožáru Čra

za podmínek uvedených v části III materiálu č.j. 99/06 s tím, že se výjimka povoluje po dobu provozování uvedených základnových stanic nositelem výjimky.

Předseda vlády
Ing. Jiří P a r o u b e k, v. r.